GEA TOURS: TURISTIČKA AGENCIJA - Kneza Miloša 65, 11000 Beograd - Savski Venac, Srbija

GEA TOURS

TURISTIČKA AGENCIJA

Rekli su:

Nikako ne preporučujem ovu agenciju iz sledećih razloga. Moji prijatelji su preko ove angenicije uzeli povratnu kartu iz Soluna do Beograda. U putu negde u Makednoiji vozač je primetio da nešto nije uredu sa kombijem izasli su na pumpu i videli da curi ...

Informacije o mestu

1.00 3

Kontakt
TFL +381 (011) 268 6635

Sadržaji

Prikazana sadržaj/a

1-3 (3)

UŽASNA agencija, maksimalno ne PROFESIONALNI!

Nikako ne preporučujem ovu agenciju iz sledećih razloga.

Moji prijatelji su preko ove angenicije uzeli povratnu kartu iz Soluna do Beograda. U putu negde u Makednoiji vozač je primetio da nešto nije uredu sa kombijem izasli su na pumpu i videli da curi ulje iz kombija, zvali su agenciju koja im je rekla da moraju da nastave put sa istim tim neispravnim vozilom.

Nakon nekog vremena su se ponovo zaustavili izasli iz kombija, koji je potom počeo de se dimi i gori. Čekali su više sati da drugi kombi dođje po njih.

Na taj način su mogli da ugroze živote ljudi koji su putovali sa njima! Pritom znam od više ljudi da vozači tih kobija ni malo ne poštuju ograničenje brzine već voze dosta preko nje.

Ovaj isti vozač je vozio kombi 150km/h i kucao poruke na viberu.

Nikako ih ne preporučujem, treba ih izbegavati!

Izbegavajte GEA Tours

Neadvno sam preko agencije GEA Turs kupila avio-kartu Budimpesta-Lisabon i rezervisala kombi prevoz iz Brograda do i od aerodroma u Budimpesti.

Na dan putovanja mi je javljeno da je polazak 2 sata ranije nego sto je prvobitno najavljeno, sto je rezultiralo time da sam na aerodromu u Budimpesti vise od 6 sati pre poletanja aviona.

Na povratku iz Lisabona sam u Budimpestu sletela u 3: 15, a tek po sletanju mi je receno da treba da idem u stan GEA Turs-a i tamo provedem vreme do polaska za Beograd (sledeceg jutra u 11: 00)!

Uprkos mom priotivljenju nisam imala izbora i odvedena sam u stan, gde mi je ponudjeno da se odmorim na prljavom nenamestenom krevetu. O ovolikom cekanju, niti o boravku u nekakvom stanu kod budimpestanskog aerodroma, ni na koji nacin nisam bila unapred obavestena.

Dakle, moje putovanje iz/do Beograda do/od Lisabona je trajalo 18 casova, sto planiranje odmora i putovanja cini besmislenim.

Osim neprijatnosti sa kombi prevozom, desila mi je jos jedna neprijatnost sa istom agencijom, a na istom ovom putovanju. Naime, avio kompanija TAP Portugal sa kojim sam imala povratni let je u medjuvremenu objavila strajk pilota.

Kako TAP Portugal nije na svojoj internet stranici objavio moj let ni na spisku otkazanih ni na spisku letova koji ce se odvijati, obratila sam se GEA Toursu, agenciji preko koje sam kupila kartu.

Na mejl koji sam im poslala uopste nisu odgovorli. Pokusala sam da dodjem do nekog odgovora i telefonom, zovuci ih svaki dan do povratka, ali su odgovori bili “javite se u ponedeljak, avio-salter ne radi” (moj povratni let je bio u nedelju), “javite nam se kad rezervisete novu kartu da vas kombi saceka”, “neko ce vam se javiti” i slicno.

Niko mi se nije javio, pa sam na datum povratka otisla na aerodrom nadajuci se da moj let ipak nece biti otkazan, sto je srecom i bio slucaj.

Po povratku sam se obratila agenciji sa primedbom na ovakav tretman i cinjenicu da putnici nisu unapred obavesteni o uslovima putovanja, na sta sam dobila uvredljiv odgovor vlasnika agencije.

Moj savet putnicima je da izbegavaju ovu agenciju.

ocena 1.00

Uskršnji praznik u Beogradu

AKCIJA: Isteklo

Biće nam zadovoljstvo da provedete nezaboravne uskršnje praznike u vili Depolo po promotivnim cenama smeštaja. U sklopu cene Vam nudimo besplatan dorucak i parking.

Do svih turističkih lokacija se može doći ugodnom šetnjom takodje dobra pozicija naše vile omogućava da i sa drugim delovima grada postoji odlična veza gradskim prevozom.

Očekujemo Vas, porodica Đurović

Krajnje neprofesionalno

Pre mesec dana putovao sam iz Beograda za Zagreb Gea Tours kombijem, kako bi stigao na porodično venčanje. Ne samo da nisu krenuli na vreme i da su bili neljubazni i neorganizovani, već su zbog neispravnih papira i lažne priče ka hrvatskim graničarima, bili zadržani više sati na granici.

Uspeo sam nekako u poslednji čas da stignem na porodično venčanje i kad sam stigao svi su se pitali koji je razlog mog dolaska u zadnjem trenutku i nezadovoljsta.

Objasnio sam im šta se sve izdešavalo, a kasnije sam čuo da je još nekoliko meni dragih ljudi sa istog skupa, imalo slična iskustva vezano za Gea Tours kombi prevoz.

Srdačan pozdrav od nezadovoljnog korisnika!

ocena 1.00

Bili ste ovde?

Vaše mišljenje, utisci i zapažanja o GEA TOURS: TURISTIČKA AGENCIJA su izuzetno bitni i mogu pomoći drugima da donesu bolje odluke!

Ocenite GEA TOURS: TURISTIČKA AGENCIJA!

Svojim mišljenjem, utiscima i zapažanjima pomažete svim nadji.info posetiocima - šta mogu da očekuju, da li je vredno njihove pažnje, kao i koje su dobre ali i koje stvari mogu da se poprave kod GEA TOURS: TURISTIČKA AGENCIJA

Iznesenim mišljenjem vlasniku GEA TOURS: TURISTIČKA AGENCIJA omogućavate da se direktno informiše o tome šta posetioci, kupci, kao i gosti - stvarno misle o GEA TOURS: TURISTIČKA AGENCIJA i kako može da unapredi svoje usluge

Podelite vaše utiske sa ostalim nadji.info korisnicima ... iznesite ih rečima, ili ih pokažite slikom!