MIKA ALAS: RESTORAN - Obrenovački put 14, 11030 Beograd - Čukarica, Srbija

Prikazana sadržaj/a

1-5 (5)

Blagi uzas

Lepa riblja corba i vrhunski smudj orli.

MLEVENO MESO I ROSTILJ NI SLUCAJNO NE JESTI OVDE, jer nema mesa ni u tragovima, nikad jeftinija prevara od soje i ko zna cega- KATASTROFA!

VRH JE TO STO IMAJU KECIGU- to retko koji restoran u gradu ima - JOS KAD BI ZNALI DA JE SPREME, bilo bi vrh.

U apsolutno svakom komadu su ostecena creva kecige, te se odvratan ukus creva ribe oseca po svakom komadicu mesa ribe.

Osoblje- nezaintresovano za svoj posao, prilicno neljubazno

Ovo je nekada bila poznata kafana, ali ne verujem da ih je proslavila ovakva hrana.

Ko ne mora da ide tamo, nek je ide

SVAKOG UTORKA OD 19H CENE SVIH KOKTELA -50%

AKCIJA: Isteklo

ČETVRTKOM OD 17H: NA 4 PIVA + GRATIS KOBASICE

Restoran Mika Alas zvani - dilema

Za vikend sam sa prijateljima po 'čoporativnom' principu, po prvi put bio kod Mike alasa na lepom popodnevnom ručku. Pre ovog mog prvog svraćanja, sam čuo jako puno lepih stvari o ovom restoranu, pa sam možda ja očekivao i previše, sada sam iskreno u dilemi šta da mislim o Miki tzv. alasu tzv. dilemi.

Restoran se nalazi na Makiškom putu - par kilometara dalje od Ade. Svi koji su posetioci Ade na Makiškoj strani neće imati problem da ga nađu.

Lepo je obeležen tablama na samom putu. Restoran ima i privatni parking tačno ispred pa svog četvorotočkaša možete ugodno smestiti bez većih problema.

Hrana je vrlodobra do mestimično odlična. Riblja čorba i sama riba su odlični, salate kao i ostalo nije baš toliko odlično već je više vrlodobro ili vrlodobro s prelaznom ocenom.

Pored toga što je osoblje jako ljubazno - šta god da smo poručili stizalo je jako brzo pa tako pohvale za organizaciju.

Dilema potiče od jedinog problema koji imam sa ovim mestom - cene. Naime iako nas je bio omanji 'čopor' račun je bio blago nesrazmeran onome što smo pojeli i popili.

Da smo bili na ekskluzivnijem mestu, ne bi se bunio niti račun dovodio u pitanje. Izvinjavam se - ali nikako ne mogu da uporedim mesto na Makiškom putu - par kilometara dalje od Ade, sa par jako dobrih (čitaj boljih od Mike alasa) restorana znatno bliže centru koji inače imaju niže cene.

I eto te dileme. Da ima više prirode, da bolje je po psihu, da jeste odlična hrana i da jesu previsoke cene. Da li ići na putešestvije kako bi vas lepo iznenadili (možda je 'prepali' bolji izraz) računom, ili jednostavno ručati u nekom (boljem) restoranu bližem centru (i to jeftinije), a onda otići i odmarati u prirodi - (potpuno besplatno na recimo Košutnjaku)?

ocena 4.00

Odličan restoran

Restoran je van grada, ako želite da pobebegnete od gradske buke i da se osetite kao da ste otputovali negde, obavezno posetite Miku Alasa. Dobar izbor je i ako volite Adu, pa na Adu odete na ceo dan, onda svratite u Miku Alasa na riblju čorbu.

Riblju čorbu obožavam i kad god mi se ukaže prilika obavezno je naručim. U teškoj konkurenciji su mi restoran "Šaran" i "Mika Alas". U Sinđeliću prave krem čorbu, pa je ne bih baš preporučivala, ali Šaran i Mika.... to je prava riblja čorba.

U Miki sam jela smuđa, dimljenog šarana, pastrmku i sve je bilo neverovatno ukusno. Cene su pristojne, ja ga ne bih ubrojala u skupe restorane. Konobari ljubazni, lep ambijent, leti debela hladovina.

Tako da... preporučujem

Mika Alas - mesto za uživanje

U restoranu Mika Alas sam proveo mnogo lepih popodneva (neka su se pretvorila u večeri, a bogami i jutra).

Puno puta sam, leti (dok u gradu vladaju nesnosne vrućine) uspevao da malo ranije zapalim sa posla, sa mojom omiljenom prijateljicom, pa pravo kod Mike Alasa na ručak.

Početak uz dunju, riblju čorbu, razrada sa belim vinom, smuđ na žaru, mešane salate (sve jako sveže i dobro pripremljeno).

Par flaša vina kasnije stiže večera, a posle večere muzika (jako dobra). Eeeee, tako se ostane to tri, četri sata ujutru i svi srećni.

Naravno, nema puno ovakvih dildika u kafani tako da sasvim lepo može i da se dođe sa porodicom i decom na nedeljni ručak (iza restorana postoji malo igralište za decu).

Sve je u prirodi, ima parkinga koliko hoćete.

Pohvale Miki Alasu, na ovom mestu vreme nekako sporije prolazi.

Riba Ribi Grize Rep

Do pre par godina kad god sam imao prilike izbegavao sam da jedem ribu, jer sam uvek imao problema sa čisćenjem kostiju, a za trud koji sam ulagao u čišćenje iste nisam mogao da nadjem dovoljno satisfakcije u ukusu:-)))) Međutim vremenom sam se izveštio sa filetiranjem ribe sto je pomoglo da sve više uživam u njenoj degustaciji a danas se radujem svakom ribljem obroku.

Pre par dana sam imao prilike da posetim riblji restoran "Mika Alas" na starom Obrenovačkom putu a kako je bilo lepo vreme sedeli smo u bašti, a u bašti ko u prirodi.... pa čak i mali vodoskok koji se spustao od visine put pa do našeg stola.

Bujna vegetacija, žubor vode, ljubazni konobari... stvarno divno. Za početak neizbežna riblja čorba koja je bila sasvim OK, pravo iz kotlića ali kako sam pre par godina imao prilike da prisustvujem ribljim danima na Dunavu uz nadmetanje u spremanju riblje čorbe, moram reći da sam tamo imao prilike da degustiram ukusnije nego kod Mike Alasa. Što se tiče ribe prošarali smo mešano meso u ribljoj varijanti:-) od smudja, dimljenog šarana, pastrmka... i još štošta... i moram reći da smo polizali prste.

Ako ste kojim slučajem proveli dan na Adi i pritom ogladneli, preporučujem da nastavite put Makiške strane starim Obrenovačkim drumom jos par kilometara i zaustavite se kod Mike Alasa na riblje specijalitete.

Na pitanje konobaru koja im je riba sveža odgovor je bio "sva":-)

Bili ste ovde?

Vaše mišljenje, utisci i zapažanja o MIKA ALAS: RESTORAN su izuzetno bitni i mogu pomoći drugima da donesu bolje odluke!

Ocenite MIKA ALAS: RESTORAN!

Svojim mišljenjem, utiscima i zapažanjima pomažete svim nadji.info posetiocima - šta mogu da očekuju, da li je vredno njihove pažnje, kao i koje su dobre ali i koje stvari mogu da se poprave kod MIKA ALAS: RESTORAN

Iznesenim mišljenjem vlasniku MIKA ALAS: RESTORAN omogućavate da se direktno informiše o tome šta posetioci, kupci, kao i gosti - stvarno misle o MIKA ALAS: RESTORAN i kako može da unapredi svoje usluge

Podelite vaše utiske sa ostalim nadji.info korisnicima ... iznesite ih rečima, ili ih pokažite slikom!